17.11.2011 - hai .. hihi segan nak tulis , hri ni last skolah la bg tahun 2011 ni , hepy ada gak sedih pon ada jgk, rindu kat member2 nih.. sebulan kot x jumpa ... eh2 .. mcm pakwe lak , tp pakwe x jmpak pon x po . mmg bes jgk la kat skolah td , dok main dlm kelas boh aiyaq dlm belon main tuju2, ish2... apala mcm budak2 pra sekolah gy . hehe . husna hri ni mmg kena terok la , kena kutuk depan2 .. haha bes gak buli dia , tp kesian gak .. kami enjoy la dlm kelas td , tapi tahun depan huhu amel hang atin , dah nak SPM x leh nak main2 mcm tu ye ..balik skolah pon awai 12.00 dah keluaq dah , pak cik guard bg balik , so belah la.. kwn2 aq depa pi kfc , aq pon pi jugak la.. bes la dpt mkn2 macam tu ramai2 ... hihi .
o0keh ! stakat ni jo mampu nak tulis , so bye wslam :)
Khamis, 17 November 2011
Anda pasti ?
17.11.2011 haha , ptg td bwu gi daftar lesen maa .. huhu so scare gilos , aq ni mcm x sure jo nak pi .. besday dah lama , skang ni bwu nak daftar, aq gy dgn eyka,erni,adek... kmy berempat joo yg asyik dok melalak kot serdang nih..mak dah bg lampu hijau oke joo , hihi
jadi, sekian lah ucapan drpd sy hr nih, bye2 salam ..
jadi, sekian lah ucapan drpd sy hr nih, bye2 salam ..
Isnin, 14 November 2011
Nak pi sangat , dah susah kan mak jugak yang teruk !
11 dan 12 NOV 2011 gy kem kat gunung bongsu , herh penat tak terhingga , laa macam menjilat kaki ! eh2 ...time nk pi tu oke fine g naek hilux yg len naek lori huhu . ceyy , yg mula2 tu oke la steady gih , ptg lak aq jd pengganas muka kna conteng dgn arang , huh banyak sekatan aq lepas time wat aktiviti tu .. pas blek dr jd pngganas pe tngu gii , gi berkemban la dlm aiyaq , (mandi time) huhu , best gilos mandi ramai2 dgn member .. tp ada joo trajedi x elok , kaki ibu jari belah kanan kuku terkopek lak persepak batu , eh2 apa la hang ni !! Malam pulak kna wat persembahan mcm apa gy , tp oke la dpt no6 per lapan ... malam tngu gy time tidoq la , nk tod pa hujan men lebat khemah hbeh basah , trpakso tdo la ramai2 kna berhimpit2 , Esok pagy lak kna jungle trekking huh ! :( memang penat .. tp best , scare gak la masuk hutan naek turun curam , ada gk tgelincr tp x terok sngt .. memang best gla2 lah , banyak cito lg nak tulis tp mlz la , syukur la aq selamat dkt kem tu ,
apa- apa pon kem ni mmg terbaek la ! hehe k sapa yg sudi bca nih tengs a lot and assalamualaikum :) peace no war ..
apa- apa pon kem ni mmg terbaek la ! hehe k sapa yg sudi bca nih tengs a lot and assalamualaikum :) peace no war ..
Isnin, 31 Oktober 2011
Best Friend ! :)
Best friend huhu , bkn boipren ok !
Erni dgn ika BF kt rumah .
Amirah , husna ,awatif , nooraini , sallwa , wan , alyaa lalat BF kt kelas .
Dekat sekolah x tau la nk ckp . banyak senarai , tp aq kurangkan sebab huhu dok wat gedik apa x tau .
Semua kawan mcm family la lau susah semua susah , lau senang semua senang .. Kawan biar beribu kan ? so kita enjoy joo .. :) sekian ..
Erni dgn ika BF kt rumah .
Amirah , husna ,awatif , nooraini , sallwa , wan , alyaa lalat BF kt kelas .
Dekat sekolah x tau la nk ckp . banyak senarai , tp aq kurangkan sebab huhu dok wat gedik apa x tau .
Semua kawan mcm family la lau susah semua susah , lau senang semua senang .. Kawan biar beribu kan ? so kita enjoy joo .. :) sekian ..
walauweh :)
salam .. sudah lama x updates bolg nih , line kat umah rosak derr , kena sambaq kilat , haha padan muka aq kan ? banyak aktiviti pulak bulan 11 nih ,, penat ! kwn2 oke joo dgn aq semakin mesra kami , haha wau ! keluarga sihat sejahtera , aq pon sihat walepatliat ( ayat cikgu marzura ) haha .. fon aq x bunyi2 senyap joo aq dh tdo bwu nk hntr mesej :( hmm,, macam bangang gi si zulhilmi nih .. lau aq x trima balik pon x pa jugak . kami dah lama kenal dr form 2 lg der , lama kot .hah walau apa pon , lantak eh . result final exam da dapat , huhu semua nya terok2 laa . 2 la dalam kelas dok main tuju pemadam . haa nila akibatnya . sekian terima kasih
:)
:)
Jumaat, 29 Julai 2011
Puasa
1.8.2011 mula lah puasa , hey.. penat loh . mcm mana la tahun ni aq leh dak sabar dgn puasa nih , selalu g skolah naik basikal . bln puasa ni naik moto lah , dah la x dak lesen , mampuih .. haha tula amek lesen awai2 kan senang. haha time puasa aq balik awal sekolah . uihh ,, best nya . 1.15 or 12.40 lah . hehe jgn marah ha .. Jadi akhir sekali Puasa (No Food , No Drink) Selamat Berpuasa ... ikhlas drpd atin .
Isnin, 11 Julai 2011
Khamis, 7 Julai 2011
Mama says, FRIENDS tu ibarat lebah, habis madu sepah dibuang....... Daddy says, FRIENDS tu umpama bunga ros, dipandang cantik dipegang sakit..... Grandfather says, FRIENDS tu seperti air terus mengalir..... Grandmother says, FRIENDS tu Abak bulan dipuja dan disanjung tp nun jauh di sana.... kata saudara, kawan tu mcm makanan, kawan makan kawan!! Brother says, FRIENDS tu seperti lembu mengikut saje ape dikata........ Sister says, FRIENDS tu tak ubah macam durian bau je busuk tp sedap dimakan.. kata adik, KAWAN tu macam biskut sekejap ade sekejap takde....... Me says, FRIENDS tu tak kisahlah camner.. walaupun dia IBARAT LEBAH, UMPAMA BUNGA ROS, SEPERTI AIR, BAK BULAN, SEPERTI LEMBU, TAK UBAH MACAM DURIAN & MACAM BISKUT!!! dia tetap kawan.. tau tak sebab ape??? sekali saya dah kawan ngan dia selamanye dia ttp kawan saya... itu cara saya berkawan..!! If I dont get this back I understand... I have a game for you.
Isnin, 4 Julai 2011
Vespa Classics.
vespa ? memg aq minat sngt . huhu . kalau la aku dpt naik alangkah bhgia nya.. haha , naik vespa g skolh aq .. hm .. nk naik bukit x lepas po . ish3x ... aq dgn toya mmg minat giler dgn vespa nih , lau ada rezeki aq nk beli gak .. tp time remaja ni lah .. vespa ada 2 jenis kn ? tp aq x pndai sngt nk tau . selain vespa .. volkswagen!!! haa.. volkswagen ni ada 2 jenis 1 van 1 lg bus .. tp aq dgr owg pgl kombi .. kombi 2 van volkswagen lah ..
Jumaat, 1 Julai 2011
Grenade - Bruno Mars
Easy come, easy go, that’s just how you live oh
Take, take, take it all but ya never give
Should’ve known you was trouble from the first kiss
Had your eyes wide open, Why were they open? (Oh)
Take, take, take it all but ya never give
Should’ve known you was trouble from the first kiss
Had your eyes wide open, Why were they open? (Oh)
Gave you all I had and you tossed it in the trash,
You tossed it in the trash you did
To give me all your love is all I ever asked
‘Cause what you don’t understand is
You tossed it in the trash you did
To give me all your love is all I ever asked
‘Cause what you don’t understand is
(Chorus)
I’d catch a grenade for ya (yeah, yeah, yeah)
Throw my hand on a blade for ya (yeah, yeah, yeah )
I’d jump in front of a train for ya (yeah, yeah, yeah )
You know I’d do anything for ya (yeah, yeah, yeah) Oh, oh,
I would go through all this pain
Take a bullet straight through my brain
Yes, I would die for you baby
But you won’t do the same
I’d catch a grenade for ya (yeah, yeah, yeah)
Throw my hand on a blade for ya (yeah, yeah, yeah )
I’d jump in front of a train for ya (yeah, yeah, yeah )
You know I’d do anything for ya (yeah, yeah, yeah) Oh, oh,
I would go through all this pain
Take a bullet straight through my brain
Yes, I would die for you baby
But you won’t do the same
No, no, no, no
Black, black, black and blue beat me till I’m numb
Tell the devil I said “hey” when you get back to where you’re from
Mad woman, bad woman, that’s just what you are, yeah,
You’ll smile in my face then rip the brakes out my car
Tell the devil I said “hey” when you get back to where you’re from
Mad woman, bad woman, that’s just what you are, yeah,
You’ll smile in my face then rip the brakes out my car
Gave you all I had and you tossed it in the trash
You tossed it in the trash, yes you did
To give me all your love is all I ever asked
Cause what you don’t understand is
You tossed it in the trash, yes you did
To give me all your love is all I ever asked
Cause what you don’t understand is
(Repeat Chorus)
If my body was on fire
You’d watch me burn down in flames
You said you loved me you’re a liar
Cause you never, ever, ever did baby
You’d watch me burn down in flames
You said you loved me you’re a liar
Cause you never, ever, ever did baby
But darlin’
I’d catch a grenade for ya (yeah, yeah, yeah)
Throw my hand on a blade for ya (yeah, yeah, yeah )
I’d jump in front of a train for ya (yeah, yeah, yeah )
You know I’d do anything for ya (yeah, yeah, yeah) Oh, oh,
I would go through all this pain
Take a bullet straight through my brain
Yes, I would die for you baby
But you won’t do the same
Throw my hand on a blade for ya (yeah, yeah, yeah )
I’d jump in front of a train for ya (yeah, yeah, yeah )
You know I’d do anything for ya (yeah, yeah, yeah) Oh, oh,
I would go through all this pain
Take a bullet straight through my brain
Yes, I would die for you baby
But you won’t do the same
No, You wouldn’t do the same,
You wouldn’t do the same,
Ooh, you’ll never do the same,
No, no, no, no
You wouldn’t do the same,
Ooh, you’ll never do the same,
No, no, no, no
The Lazy Song
Today I don’t feel like doing anything
I just wana lay in my bed
Don’t feel like picking up my phone
So leave a message at the tone
Cus today I swear im not doing anything
I just wana lay in my bed
Don’t feel like picking up my phone
So leave a message at the tone
Cus today I swear im not doing anything
Im gona kick my feet up and stare at the fan
Turn the Tvee on
Throw my hand in my pants
Nobodys gon’ tell me I cant
Turn the Tvee on
Throw my hand in my pants
Nobodys gon’ tell me I cant
Ill be lying on the couch just chillin in my snuggie
Click to MTV so they can teach me how to dougie
Cus in my castle im the freakin man
Oh Oh
Click to MTV so they can teach me how to dougie
Cus in my castle im the freakin man
Oh Oh
Yes I said it
I said it
I said it cus I can
I said it
I said it cus I can
Today I don’t feel like doing anything
I just wana lay in my bed
Don’t feel like picking up my phone
So leave a message at the tone
Cus today I swear im not doing anything
I just wana lay in my bed
Don’t feel like picking up my phone
So leave a message at the tone
Cus today I swear im not doing anything
Nothing at all
Ooh hoo ooh hoo
Hoo ooh ooh
Nothing at all
Ooh hoo ooh hoo
Hoo ooh ooh
Nothing at all
Ooh hoo ooh hoo
Hoo ooh ooh
Nothing at all
Hoo ooh ooh
Nothing at all
Khamis, 30 Jun 2011
Follow your heart but take your brain with you .
apa maksud nya ?
penting ke? tp setialah pada yang satu .. kihkih .
penting ke? tp setialah pada yang satu .. kihkih .
Langgan:
Ulasan (Atom)



